اخبار ورزشی رئال مادرید
اخبار ورزشی رئال مادرید

اخبار ورزشی رئال مادرید

محمد علی نظری

ایسکو: کاری ناتمام با اتلتیکو داریم





مرجع خبری تک رونالدو :

هافبک رئال مادرید، فرانسیسکو آلارکون، به عنوان بخشی از کلیپ تبلیغاتی برای کمپانی Mahou، در مورد زندگی در مادرید و دیدار پیش روی این تیم مقابل اتلتیکو صحبت کرده است.

"یک بازی شگفت انگیز و سخت در جام حذفی خواهد بود. بازی بسیار سختی خواهد بود اما ما کاملاً مصمم هستیم تا به فینال برسیم و آماده ایم تا بعد از اتفاقی که سال قبل رخ داد، کار ناتمام با این تیم را حل و فصل کنیم [اتلتیکو در فینال جام حذفی سال گذشته و بازی رفت لیگ در فصل جدید 1 - 0 رئال مادرید را شکست داد]. امیدواریم که بازی نیمه نهایی مقابل این تیم به نفع ما تمام شود."

بازیکن سابق مالاگا در مورد فرم رئال مادرید گفت: "در حال حاضر باور داریم که در بهترین فرم خود در این فصل هستیم. ما از نوامبر در هیچ دیداری شکست نخورده ایم و روند فوق العاده ای داشته ایم. حالا بزرگترین بازی های فصل پیش روی ما هستند اما آماده ایم تا با آنها مقابله کنیم."

و علی رغم اینکه نسبت به ابتدای فصل کمتر بازی می کند، ایسکو اظهار داشت: "خیلی خوشحالم. البته که من کمتر از قبل بازی می کنم اما من در رئال مادرید هستم تا به تیم کمک کنم. امیدوارم چیزهای فوق العاده ای در دنیای فوتبال تجربه کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.