اخبار ورزشی رئال مادرید
اخبار ورزشی رئال مادرید

اخبار ورزشی رئال مادرید

محمد علی نظری

رونالدو: به مراسم توپ طلا می‌روم/ نمی‌دانم حق من است که این جایزه را ببرم یا نه

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو اعلام کرد دوشنبه هفته آینده در مراسم اهدای توپ طلا شرکت می‌کند. مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها مدعی شد بدون در نظر گرفتن شانس موفقیتش برای کسب این جایزه می‌خواهد در مراسم شرکت کند.

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی برای اینکه رونالدو 28 ساله که برای کسب توپ طلا رقبایی مانند لیونل مسی و فرانک ریبری دارد، در اعتراض به اظهارات جانبدارانه اخیر سپ بلاتر، رئیس فیفا در مورد مسی قصد شرکت در مراسم توپ طلا را ندارد، هرچند او این موضوع را تکذیب کرد.

رونالدو که شب گذشته (دوشنبه) در پیروزی 3 بر صفر رئال مادرید برابر سلتاویگو 2 گل به ثمر رساند، گفت: من به مراسم خواهم رفت اما نمی‌دانم امسال این حق من هست که توپ طلا را ببرم یا نه. اگر آن را ببرم عالی می‌شود اما اگر هم نبرم باز هم به تلاشم برای کمک به رئال مادرید ادامه می‌دهم، مثل همیشه.

رونالدو با گل‌هایی که در بازی برابر سلتاویگو به ثمر رساند، شمار گل‌های حرفه‌اش را به عدد 400 رساند. او با اعلام اینکه این گل‌ها را به هموطن و اسطوره تازه درگذشته کشورش، اوزه بیو تقدیم می‌کند، افزود: اولویت برای ما در این بازی بردن بود. بازی برابر سلتاویگو بسیار سخت بود چون مقابل دروازه‌اش اتوبوس پارک کرده بود. هنوز زمان طولانی تا پایان فصل باقی‌مانده و چیزی که ما در پی آن هستیم کاهش اختلاف با صدرنشینان و سبقت گرفتن از آنها است.

وی افزود: من از تمام مطبوعات به خاطر ادای احترام‌شان به اوزه بیو قدردانی می‌کنم. هر دوی ما پرتغالی هستیم اما اسپانیا هم مانند دیگر کشورهای جهان ابراز همدردی کرد و فکر می‌کنم پرتغال این همدردی‌ها را حس کرد. هر 2 گل خود را به اوزه بیو تقدیم می‌کنم. او فردی دوست داشتنی بود که کمک‌های فراوانی به من کرد. او همیشه در کنار تیم ملی پرتغال حضور داشت. روز گذشته (روز تدفین پیکر اوزه بیو) برای ما روز بسیار غم ‌انگیزی بود.

رئال مادرید با گل‌هایی که رونالدو به ثمر رساند، 44 امتیازی شد و فاصله خود را با 2 صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا به 5 امتیاز کاهش داد.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.