اخبار ورزشی رئال مادرید
اخبار ورزشی رئال مادرید

اخبار ورزشی رئال مادرید

محمد علی نظری

محرومیت ۲ جلسه ای در انتظار رونالدو


رونالدو باید در انتظار محرومیت ۲ جلسه ای باشد به دلیل حرکتش بر روی بازیکن بیلبائو

http://www.shiaupload.ir/images/62039209939831355945.jpg


مرجع خبری تک رونالدو :

درگیری کریستیانو رونالدو با کارلوس گورپگی، مدافع تیم اتلتیک بیلبائو در جریان دیدار شب گذشته (یک‌شنبه) این تیم برابر رئال مادرید، ممکن است کریستیانو رونالدو را ۲ جلسه از همراهی کهکشانی‌ها محروم کند.

در جریان این بازی گورپگی با رونالدو که تلاش داشت داور را برای اعلام یک خطا به سود رئال مادرید تحریک کند درگیری لفظی پیدا کرد و رونالدو در واکنشی متقابل با دست ضربه‌ای به صورت بازیکن تیم میزبان وارد کرد که این حرکت او با کارت قرمز آیسا گامس، داور بازی جریمه شد.

طبق ادعای مارکا، داور والنسیایی در گزارش این بازی با قید این موضوع که رونالدو به خاطر ضربه زدن به صورت بازیکن حریف با دست خود زمانی که بازی متوقف شده بود، اشاره‌ای به حرکات و ژست‌‌‌‌های برترین بازیکن جهان حین خروج از میدان داشته و نوشته است: «رونالدو در حال ترک میدان و در شرایطی که به داور چهارم مسابقه نگاه می‌کرد، با کف دست ضربه‌ای به صورت خود زد».

خواسته یا ناخواسته رونالدو با این ژست خود پیامی منفی را منتقل کرده است، چرا که این حرکت گاهی اوقات در فرهنگ اسپانیایی به عصبی بودن یک شخص اشاره دارد. به همین سبب امکان دارد کارت قرمزنشان داده شده به رونالدو برای او بیش از یک جلسه محرومیت به همراه داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.