اخبار ورزشی رئال مادرید
اخبار ورزشی رئال مادرید

اخبار ورزشی رئال مادرید

محمد علی نظری

قهرمانی در جام حذفی برای رئال کافی نیست


سرمربی کهکشانی‌ها به شاگردانش هشدار داد قهرمانی در فصل جاری جام حذفی برای این تیم کافی نیست.


تیم فوتبال رئال مادرید تمامی 7 دیداری که در ماه ژانویه 2014 انجام داده را با برد پشت‌سر گذاشته است و اختلاف خود با بارسلونا، صدرنشین لالیگا را به حداقل ممکن رسانده است. کهکشانی‌ها فردا شب (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری اگر بر اسپانیول غلبه کنند ماه ژانویه را استثنایی به پایان خواهد برد. رئالی‌ها در دیدار رفت یک بر صفر در خانه اسپانیول به برتری رسیده‌اند.

به نقل از تسنیم، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در آستانه دیدار این تیم مقابل اسپانیول گفت: ما با انجام یک بازی خوب ماه ژانویه فوق‌العاده‌ای را پشت‌سر خواهیم گذاشت. ما مقابل این تیم برتری آنچنان زیادی نداریم و لازم است تا با آمادگی کامل یک بازی عالی را از خود به نمایش بگذاریم و با بهترین تیم ممکن راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شویم.

وی در ادامه افزود: ماه ژانویه، ماه خیلی خوبی بود و ما در این فرصت اختلاف امتیازات خود با بارسلونا و اتلتیکومادرید را به حداقل ممکن رساندیم و همین مسئله به تیم اعتمادبه‌نفس لازم را داد. ماه ژانویه ماه خیلی خوبی بود و با برتری مقابل اسپانیول ماموریت خود در این ماه را تکمیل خواهیم کرد.

سرمربی تیم اول شهر مادرید تصریح کرد: قهرمانی در جام حذفی برای‌ ما کافی نیست و ما به دنبال این هستیم که تا جای ممکن تمامی عناوین قهرمانی را کسب کنیم. بازیکنان ما در حال حاضر در وضعیت جسمانی خوبی هستند ولی باید بیشتر مراقب خودمان باشیم، چون بازی‌های زیادی در پیش داریم.

آنچلوتی همچنین در خصوص گرث بیل، بال ولزی رئال مادرید که در دیدار با گرانادا از ناحیه پا مصدوم شد، گفت: بیل سعی کرد با تیم تلاش کند ولی مصدومیت پایش این اجازه را به او نداد. گرث در بازی فردا حضور نخواهد داشت و ترجیح می‌دهیم او به ریکاوری بپردازد. او این هفته تمرین خواهد کرد و احتمالاً یکشنبه مقابل اتلتیک بیلبائو بازی خواهد کرد. جانشین وی در بازی فردا هم خسه رودریگس است.

رئال مادرید در حال حاضر با 53 امتیاز و تنها یک اختلاف امتیاز نسبت به بارسلونا و اتلتیکو مادرید در رده سوم لالیگا قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.